feliciasmakeup

Alla inlägg den 23 september 2012

Av Felicia * - 23 september 2012 19:49

"Livet har ingen fjärrkontroll. Kliv upp och ändra det själv."
Ja. Det är så det är. Jag ställer mig nu upp & ordnar allting på egen hand. Här och nu. Det börjar nu. Jag har börjat med att fixa Millans födelsedagspresent som kommer att ta lång tid att göra. Jag kollar mig själv i spegeln och ler, säger också åt mig själv att jag är fin. Jag lyssnar på musik som gör mig glad och som betyder någonting för bara mig. Jag skriver lappar och sätter upp i mitt rum, som varje dag ska påminna mig om att det jag gör idag - ska jag fortsätta med. Jag kliver upp och rättar till helt på egen hand. Utan fjärrkontrollen. Nu kör vi på att ha kul. Riktigt kul!

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards