feliciasmakeup

Alla inlägg den 20 september 2012

Av Felicia * - 20 september 2012 20:27

Hur fort jag än kunde springa, hur bra kondition jag än hade. 

Så kunde jag inte ens fly.

Hur stark jag än var, hur hårt jag än slog.

Så kunde jag inte ens fly.

Hur mycket jag än höll emot, hur mycket jag än försökte.

Så kunde jag inte ens vara stark nog att vända om & gå.


Ibland kan de dåliga valen jag gjort få mig att fatta hur bra jag har det just nu. Att jag aldrig ska göra om de hemska misstagen igen. Även om jag kan få sms flera nätter i rad, så håller jag ändå fingrarna borta från att svara. Från att svara det som förstört mig inifrån. Det känns så bra att jag kan läsa & bara borsta bort. Äntligen har jag kommit så långt. ÄNTLIGEN.

Nu ska jag bara inspektera alla problem, gräva i grunderna & göra ett val. Förhoppningsvis ett bra val. Någonting som jag inte ångrar efteråt. Jag tror att jag är påväg att nå ett beslut & det verkar vara ett bra sådant. Vi får se. Jag vet inte än

 

Av Felicia * - 20 september 2012 17:20

Jag har nog aldrig haft så kul i skolan förut, som jag har haft idag. Vi har mestadels arbetat med vårt UF-företag. Vi hade också en lektion i personlig försäljning. Den lektionen gick dock mest ut på att spela in roliga filmer och skratta tills vi grät. Det var sinnes.


Efter skolan så träffade jag världens bästa Emil på bussen. Det var kul att äntligen få prata lite med honom igen, mest med tanke på att vi aldrig ses längre. Det var en flummig busstur med mycket sittandes i knän och annat, men det var lika kul som dagen hade varit innan.


Just nu sitter jag och Millan i min sjukt mysiga säng och pluggar. Vi lyssnar på grym musik och mest chillar på livet. Om en stund ska hon få lite massage och sådant, mest för att hon är grymt värd det. 

 

Av Felicia * - 20 september 2012 08:22

Det är idag som mitt hjärta kommer att slå 3 extra slag för dig. Just idag.

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards