feliciasmakeup

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Felicia * - 19 september 2012 21:10

1. är du kär? - Jag tror faktiskt det. Lite iallafall.
2. har du snusat? - Nej, blä.
3. har du blivit dumpad? - Det beror på hur man ser det. Men nej, inte direkt. 
4. tar du droger? - Jag har dreads, men jag röker inte på iallafall. Så att ni vet det. 
5. hatar du någon? - Hata är ett starkt ord, men asså. Typ. 
6. älskar du någon? - Älska är också ett starkt ord, men ja. 
7. har några av dina vänner svikit dig? - Inte direkt. 
9. har du svikit några av dina vänner? - Tråkigt nog, ja. 
10. gillar du orange? - Har du sett mitt hår?
11. har du nån sjukdom? - Kanske.
12. har du en plattång? - Nä. Men jag äger för tillfället Millans. 
13. ångrar du någonting i ditt liv? - En hel del. 
14. kan du visa en bild på hela ditt rum? - Ja, jag ska. Jag är bara lite seg. Sorrysorry.

15. har du instagram? - Japp. feliciaelinida ska ni söka på om ni vill kika in!


Bellis får vara med på bild. Mest för att vi har haft världens finaste sommar.

 

Av Felicia * - 19 september 2012 20:15

Helt yrvaken sätter jag mig upp i sängen, kollar på klockan & ser att den är 19.15. Helt förvånad och trött inser jag att jag sovit flera timmar i sträck. Min mage kurrar högre och djupare än de mörkaste dalarna och lite mat satt hur fint som helst. Hundarna sökte kärlek och uppmärksamhet så vi låg på golvet & gosade ännu fler timmar än vad jag redan hade sovit. Åh. Nu ska jag dricka te så att det ryker om det. Haha. Mh. Humor på fett hög nivå alltså.


 

Av Felicia * - 19 september 2012 17:05

Jag kan bara inte sätta ord på hur mycket du betyder för mig. Kom hit.

 

Av Felicia * - 19 september 2012 07:20

När jag vaknade så läste jag ett sms som fick mig att känna mig.. glad. Lycklig. Jag kände mig helt överlycklig faktiskt. Det bästa av allt är att den känslan fortfarande sitter kvar i min kropp. I mitt inre. 

När jag sedan sätter mig här vid datorn och känner för att dela med mig av denna otroliga känsla, sätter igång spotify och en låt spelas som gör dagen ännu bättre.

"S K I N N Y   L O V E" Med Bon Iver. 

Jag menar bara att jag tror att det är till för att vara såhär. Att vi är till för att vara såhär. Jag har nog en av de allra bästa människorna på denhär jord, precis intill mig. Jättenära mig fast ändå rätt långt bort. Avståndet gör inget, för vi fixar det. Vi ser till att fixa det, när vi ändå har kommit såhär långt.

Jag lever för dig. Bara så du vet det. Jag lever med dig i mina tankar, varenda sekund.


Mest för att du tycker om att jag ler.

 


Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards