feliciasmakeup

Alla inlägg den 10 september 2012

Av Felicia * - 10 september 2012 22:05

Jag somnade på altanen då jag skulle passa hundarna. Jag somnade på vardagsrumsgolvet. Jag lade mig i sängen och sov ytterligare någon timme. Om en stund får jag finbesök. Egentligen skulle Marcus varit här idag, tråkigt att det inte blev så. Men vi ska ändå ses på fredag, så det gör inte så mycket egentligen. Bellis kommer iallafall om en stund, eftersom hon har varit på gymnastikgrejsimojs. Så skönt. Behöver henne här nu. Min fina. 


 

Av Felicia * - 10 september 2012 17:39

Alla tankar blandade sig helt plötsligt och det blev någon konstig röra. Jag fick något argt utbrott pågrund av ingenting. Det blev helt enkelt för mycket. För mycket med hundar, hus, mat, skola & allt annat sådant. För mycket press. För mycket att klara av på egen hand. På helt egen hand. 

Jag gick ut, på en promenad i solen. Jag satte mig mitt på grusvägen för att rensa mina tankar. Det gav mig mycket, jag fick de flesta svar jag sökte. Det kändes bra. 


När jag kom tillbaka så gjorde jag klart de två skoluppgifter som ska vara klara & nu känns det som om min själ är rensad. Renad. Det känns bra. Jag fick med mig lite fina bilder hem också

     

Av Felicia * - 10 september 2012 14:27

Idag är allting helt mindfuck. För lite sömn ? - kanske.

Jag biter ihop tänderna så hårt att det värker i mina käkben. Så mycket att det värker i hela kroppen. 

 

 

Mh.

Av Felicia * - 10 september 2012 02:06

Varma mackor, film, lycka, kärlek, vänskap, kramar, tårar, stjärnor, kyla, värme, regn, blåst, luft, smärta, tomhet, gemenskap.

Alla mina känslor har blandats runt, på en och samma dag. Ska sova på golvet inatt. Mh.

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards