feliciasmakeup

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Felicia * - 2 september 2012 20:53

Det här med att blogga. Ja. Det är mysigt tycker jag. Jag är jättejättejätte glad över att ni som läser här verkligen är så söta. När ni kommenterar så blir jag verkligen helt överlycklig. (Åtminstonde då det är snälla saker). Sedan att det finns vissa som kollar in här mest för att irritera sig, det är lite jobbigt. Jag har fått lite skumma kommentarer här den senaste tiden, från anonyma läsare som inte uppskattar mina bilder, att jag är glad och annat sådant. Det är dock lite väl onödigt att skriva det till mig. För att göra det lättast för oss alla så kan man faktiskt, om man inte gillar min blogg, strunta i att klicka upp den på sin dator. Är inte det lättast?


-Mig spelar det egentligen ingen roll med tanke på att någon liten människa bakom en datorskärm som inte vågar säga vem man är, det är lite väl 2010 alltså. Det är mest så att mina polare tar rätt illa upp, vad jag har märkt. Vilket jag också hade gjort om någon hade skrivit elaka grejer till mina nära & kära, såklart. Men för att göra det enklast nu vänner, så gör vi såhär. Om ni uppskattar mina inlägg, bilder och annat sådant - så kikar ni in här ofta. Och är så söta som de flesta av er verkligen är. Sedan om det är så att några som fortfarande inte uppskattar det jag gör, kikar in här, så gör inte det. Mest för eran egen skull, tycker jag. Jag menar, hur kul är det att irritera sig på saker? - Nä. Precis. Ni fattar nog själva. Haha.


Så, då var det klart. Nu måste jag alltså ösa lite postiva tankar här, bara för att jag lyssnar på kapten röd och är fett taggad på att se honom live om 2 veckor. SÅ SJUKT AWESOME. Han gör mig så glad, lycklig och allt annat bra. Helt jävla seriöst. (ursäkta svordomarna) Men han är så himla grym. Har ni lyssnat på honom? Hört hans texter? Läst hans texter? SHIT. Han är så bra. Jag vill nog faktiskt gifta mig med honom, helt ärligt. Jag menar.. han gör mig så stark. Så självsäker och glad. Han får mig att insé att skita fullständigt i vad andra säger och tycker om mig. Så himla bäst är det verkligen. ÅH. Blir helt uppspelt. KAPTENEN. Shit. Förlåt. Ska sluta nu. Men ah, herregud. BÄST. FUCKING BÄST!


Trollunge, typ. ÄG.

 

Av Felicia * - 2 september 2012 20:13

Gårkvällen & natten har varit fylld med fett mycket busande alltså. Robin kom hit igårkväll & chillde som fan. Vi lirade gitarr, sjöng & hade det hur nice som helst. Alltså, helt seriöst. Han är så duktig. Så sjukt bra. Hans röst är helt.. sinnes. Sjukt jävla bra. Dör. Dör massor med gånger. Herregud. Visste inte vart jag skulle ta vägen. Han är så grym. Åh. Ah. Får panik igen. SÅ BRA.

Vi gjorde inte mycket iallfall, förutom att däcka på golvet med vovvarna. Där halvsov vi ett tag & det var mysigt faktiskt. Det roligaste av allt var - att Robin egentligen är skiträdd för hundar. Han insåg dock efter ett tag att de inte alls är så farliga och tillslut myste de hela kvällen. Så himla fint. Allt är fint. Livet är fint. Älskar att få nya polare, det är så härligt.

Saknar Bellis, föresten. JÄTTEMYCKET. Gigantiskt mycket. Shit.

         

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards