feliciasmakeup

Alla inlägg under juli 2012

Av Felicia * - 20 juli 2012 13:31

Tjenamors.
Har nyss käkat frulle med en tjej som heter Therese. Just nu sitter vi ute i solen och steker, det är hur gött som helst. Ikväll ska jag bada badtunna, för att sedan ikväll dra iväg på festival. Bilder och sådant kommer lite senare. Har ni det bra där ute ?

Av Felicia * - 19 juli 2012 23:19

Men tjaaaaaaaaaaaa, har det fett gött här, bara så att ni vet. HEJ!

Kollar på lite myggan & sånt. Rätt fint liv. Wiho.

Av Felicia * - 19 juli 2012 13:03

Sitter på ett tåg. Ett tåg med massor av folk. Förutom några barn som skrattar lite längre bort så hör jag ingenting annat än musiken i öronen. Det som spelas för tillfället är "sagoland". Väldigt fin låt må jag säga. Jag har med en god drickyoghurt, som jag alltid måste ha med mig på sådana här resor. Ett tuggummipaket med smaken av citron är också med, såklart. En bok som jag precis börjat läsa, vid namn våga hyga ligger just nu i mitt knä i väntan på att få bli läst. Jag ville bara uppdatera om hur läget är, och läget är bara fint. Riktigt fint.

Av Felicia * - 19 juli 2012 00:40

Jag insåg precis att två duntäcken, mjukisbrallor, tjocktröja och sockar är kanske lite för varmt att sova i nu på sommaren.

Påtalomlixomingenting. Och så får ni se min mysiga säng också. Fin va?

Av Felicia * - 18 juli 2012 20:44

This has been a freaking awesome day!

Jag & Tobias körde ett fett hårt träningspass. Jag har lärt mig massor med nya övningar som jag kan göra när jag tränar hemma. Framför allt har det varit övningar för att bygga upp biceps - men även några för triceps och axlar. Känns hur grymt som helst.

Vi käkade nyss grillat & det var så sjukligt gott. Världens godaste sallad mixade jag ihop också. Ett tips är att ha vindruvor i salladen, det var så grymt gott. Tro mig


Nu ska jag packa min väska, inför resan imorgon. Wihi. Så mysigt ska det bli. Sedan ska jag kika på two and a half men. Tänkte försöka dygna, så att jag är trött när jag ska åka tåg imorgon, då kanske jag kan sova. Vi får se hur det går. HEJ :D

   

Av Felicia * - 18 juli 2012 14:46

Om en stund kommer min storebror hit, då ska vi träna som två galningar. Både en springrunda och lite styrketräning står på schemat. Efter det så kommer storasyrran & kompani hit, grillkväll är pågång serru. Mysigtpysigt!


Imorgon ska jag iväg på äventyr. JAG ska sitta på ett tåg, och jag ska verkligen försöka att inte trilla, igen. Jag håller alla tummar jag kan för att det ska gå min väg imorgon. Nästan 4 timmars resa innan jag är framme på ett ställe där jag aldrig varit förut. Ett ställe som förmodligen är bland de finaste som finns. Vi får se. Vi får se


Dissi får tyvärr inte följa med. Och inte Soya heller. Kommer att sakna vovvisarna.

 

Av Felicia * - 17 juli 2012 22:21

Äntligen har det kommit en app så att man kan blogga enklare från mobilen. Märkte det alldeles nyss och blev typ överlycklig. Hur gött som helst ju!
Millan har nästintill redan somnat - men jag är förmodligen vaken typ hela natten.

Titta! Dethär måste vara lycka !

Av Felicia * - 17 juli 2012 21:23

Jag älskar min Millan. Min plutt. 

Slaggar här inatt, äg som fan. Lägger ingen tid på datorn nu, för vi måste ha tid för varandra. Hejhopp.   

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards