feliciasmakeup

Direktlänk till inlägg 26 juli 2012

Hurra för paprikan

Av Felicia * - 26 juli 2012 22:46

Jag kom precis hem efter den fetaste dagen på länge. Har haft hur kul som helst, verkligen. Jag & Mikaela har solat hela dagen, ätit världens godaste hallon, mumsat på kakor, druckigt saft & ja, bara haft det hur skönt som helst. Vi bestämde oss för att dra in till stan, med tanke på att det var torsdagskväll. Vi var dock inte så intresserade utav de som sjöng, (några läskiga hårdrockare). Utan vi åt glass, fotade söta killar & hälsade på alla vi kände. Hur kul som helst. Jag har räknat ihop lite, och jag fick det till 18 stycken "hej" till olika personer idag. Vi kissade på icamaxi & sen åkte vi hem var och en till sig. Jag ska ha ett fint avslut på dagen, mysa ner mig i sängen och kolla på 2 and a half men - som vanligt nuförtiden. Det här är livet alltså. Det underbaraste & bästa någonsin. Låt mig leva tills all min energi flugit ur mig. JAG VILL LEVA FÖRALLTID.


Idag har jag lärt mig att äta saltgurka. (Mikaela lärde mig!!) Fatta vad gott det var, det blir lätt det nya lördagsgodiset !

 


& så åkte vi en liten karusell. Finaste stället någonsin. Och så fett god mat, såklart. Som hennes mormor hade lagat. Nomnomnom!

   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia * - 25 november 2013 21:10

Hej.

Av Felicia * - 3 maj 2013 16:38

Nu kan ni följa mig på --> http://feliciaelinida.blogg.se/.  Jag kommer nu inte att blogga här mer, då jag helt och hållet flyttar min blogg. Vi ses där! :>   http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feli...

Av Felicia * - 3 maj 2013 11:51

Jag tror att jag skall flytta bloggen till någon annan bloggportal. Det känns som att man behöver lite förändring ibland. Vad sägs om det? Give me some respons please, guys. :> Love.   ...

Av Felicia * - 2 maj 2013 19:03


I'm home. Har pluggat med Amanda i skolan idag. Liksom efter att vi egentligen hade slutat. Det kallar jag för engagemang! Nu pluggar jag igen. Det är faktiskt väldigt kul. Jag har en uppgift där jag får skriva hur många sidor jag vill och jag älsk...

Av Felicia * - 2 maj 2013 07:25

Idag har jag så sjukt ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så hes att jag knappt kan prata men jag får hoppas att det blir bättre under dagen när jag har pratat igång min röst lite. Alla mina byxor ligger i tvätten så idag kör ...

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards