feliciasmakeup

Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Felicia * - 26 juli 2012 22:46

Jag kom precis hem efter den fetaste dagen på länge. Har haft hur kul som helst, verkligen. Jag & Mikaela har solat hela dagen, ätit världens godaste hallon, mumsat på kakor, druckigt saft & ja, bara haft det hur skönt som helst. Vi bestämde oss för att dra in till stan, med tanke på att det var torsdagskväll. Vi var dock inte så intresserade utav de som sjöng, (några läskiga hårdrockare). Utan vi åt glass, fotade söta killar & hälsade på alla vi kände. Hur kul som helst. Jag har räknat ihop lite, och jag fick det till 18 stycken "hej" till olika personer idag. Vi kissade på icamaxi & sen åkte vi hem var och en till sig. Jag ska ha ett fint avslut på dagen, mysa ner mig i sängen och kolla på 2 and a half men - som vanligt nuförtiden. Det här är livet alltså. Det underbaraste & bästa någonsin. Låt mig leva tills all min energi flugit ur mig. JAG VILL LEVA FÖRALLTID.


Idag har jag lärt mig att äta saltgurka. (Mikaela lärde mig!!) Fatta vad gott det var, det blir lätt det nya lördagsgodiset !

 


& så åkte vi en liten karusell. Finaste stället någonsin. Och så fett god mat, såklart. Som hennes mormor hade lagat. Nomnomnom!

   


Av Felicia * - 26 juli 2012 00:06

Vissa människor gör mig bara så äckligt pissed of. Att sjunka så jävla lågt är enligt mig helt bisarrt. Det är inte så att det har hänt någonting med mig nu, om ni tror det. Utan jag blir bara så lack på vartfan den här sjuka världen håller på att ta vägen. Vi alla försvinner in i något mörkt jävla hål, fullt av idioter och svek. Man pratar om hur man ska förändra världen och hjälpa folk hit och dit - men när mer än hälften av hela världens befolkning ändå lyckas vara fulla av massa jävla skit så pallar man bara inte. Det gör inte någonting för världen att jag sitter här och skriver dethär, men jag insåg att jag behövde avreagera mig lite.
Folk som misshandlar tillexempel, de kan misshandla barn, vuxna, djur eller vafan som helst. Allt kan skyllas på en psykisk sjukdom eller på att man för tillfället hade druckit alkohol. Så jävla äckligt. Har man INGEN JÄVLA respekt för andra, egentligen ?
Och Sveriges sjuka rättsystem, vad fan är det för fel? Man kan iprincip göra VADSOMHELST. Sedan får man vara med i någon sorts undersökning, där man bestämmer om personen är psykiskt sjuk. De flesta får svaret att, JA, psykisk sjukdom var det. Då får man ett lägre straff & det blir helt plötsligt synd om den skyldiga. Jag blir lack.
Jag lär ångra dethär imorgon, men det skiter jag i. Faktiskt. Just för tillfället skiter jag fullständigt i hur gärna jag vill ta bort dethär imorgon.
Nu ska jag sova. TACK OCH HEJ.

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards