feliciasmakeup

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Felicia * - 25 juli 2012 19:33

Sitter nu i soffan efter en hel dag fylld av poolhäng med fint folk. Sönderbränd, insmörjd i kylbalsam & sjuk sitter jag nu i soffan och bara tar det lugnt. Tänkte se om någon männska känner för att spendera sin kväll & natt här, i mitt lilla hus. Det är så ensamt annars. Tänkte käka lite glass, mysa ner mig i sängen & kolla på någon bra film. Det låter ju faktiskt bara helt jävla underbart, en så fin sommarkväll som denna. 

Försöker spela in en låt också, men det går inte så bra för tillfället. Måste nog lära mig att sjunga först. Haha. 

Jaja, nog tjatat. Ni får min kärlek idag, mest för att livet är så himla fint. 


& för att inte lägga märke till mitt lockiga hår i nacken, så kolla solbrännan. GINGER IN I SJÄLEN.

 

Av Felicia * - 25 juli 2012 12:53

Idag är det precis lika varmt som igår, bara det att det inte blåser. Det innebär att jag & Amanda ligger ute på trädgården och svettas IHJÄL! Varsin vattenflaska ligger här också, förmodligen snart tomma.
Om ett tag kommer min storebror & hämtar mig. Då ska vi dra hem till mig & bada i poolen. En liten älg viskade i mitt öra att det redan är 24 grader varmt där i. Jag är ju dock sjuk, så det smartaste är väl förmodligen inte att bada. Min mage är helt illröd med, så jag har smörjt in mig med fucking 30 i solskyddsfaktor. Ginger ända in i själen, that's me^.^

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards