feliciasmakeup

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Felicia * - 22 juli 2012 14:23

Jag hade lite fel om gårdagens kväll. Istället för mysande hemma så drog vi iväg till Emil. Åkte till någon bilträff med massa människor som inte alls var som jag. Alla såg likadana ut & pratade likadant. Det var gulligt.

Robin och Wester, som åkte i en annan bil fick visst punktering så vi fick åka och hjälpa dom att byta däck. Eller ah, jag hjälpte inte till men jag tittade på iallafall. En stor insats av mig där !

Emil och Klint är lika knas båda två, så dom satt där i bilen, flummiga som få & sjöng med i kul låtar. Snacka om att de vet hur man gör någon på bra humör ! Helt jävla sinnes. Hiho.

Nu ska vi käka pannkakor tror jag, det blir nice. Sen ska vi kika på film och sådant mys. Wihi.

Med likadana mjukisbrallor också. Finfint!

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards