feliciasmakeup

Direktlänk till inlägg 21 juli 2012

Det är så fint

Av Felicia * - 21 juli 2012 20:03

Okej, jag får nog börja med att berätta om vart jag är någonstans. Jag är i Karlskrona, som ligger typ 3 & en halv timme från Borås, där jag bor. Här är jag hos en polare, som ni säkert vet vem han är - Klint.
Om jag nu ska berätta om min fett grymma gårdag då. Jo, först vaknade jag tidigt som satan, och insåg att Klint hade stuckigt till jobbet. Jag somnade om ett tag och vaknade sedan vid en mer rimlig tid. Jag lånade hans gitarr och satt på hans rum och spelade lite, innan hans syster drog ut mig för lite frulle. Efter frukosten så bestämde vi oss för att njuta lite av den underbara solen som för en gångs skull syntes uppe i det blå. Där satt vi ett tag & bara hade det sjukligt härligt. När solen gick i moln så gick vi in & kikade lite på film istället. Jag minns inte vad vi kollade på, och det tror jag inte att Therese gör heller - med tanke på att vi båda somnade hela tiden.
När Klint tillslut hade slutat jobba så kom han hem, med synen av att vi två latmaskar låg helt slut i soffan. Han styrde upp allt lite & då blev det grillning och grejer. En grabb vid namn Robin gjorde oss sällskap och kände för att käka lite tillsammans med oss. Det var faktiskt himla trevligt.
När vi hade käkat färdigt så drog Klint & hans polare iväg och fixade lite grejer, så jag och Therese satt och tjötade lite till. När grabbarna kom tillbaka så hade de med sig en till grabb vid namn Emil. Så jag, Emil & Klint stog och pratade om att Texas (katten) är typ lika stor som en björn. FETT LÄSKIG! - Fast ändå rätt söt.
När Robin sen kom tillbaka, efter ännu något ärende som jag inte vet vad, så hade han med sig ÄNNU en polare. Vi åkte i någon jävla volvo (tror jag) till världens finaste stuga. Där badade vi i en asfin badtunna (som Klint och hans polare har fixat själva!!!) - var bara tvungen att skryta lite. I badtunnan var det 41 grader varmt, så man kokade typ sönder. Eftersom jag är en badkruka så badade jag inte i sjön som låg precis bredvid, men det gjorde dock de andra galningarna. Vi satt där i - i typ 2 timmar. Efter det skulle vi dra iväg igen, till ett ställe som hette Karlshamn. Där var det någon festival, men förutom roliga gubbar som var aspackade, och för den delen småpojkar och flickor, som också var packade - så hände det inte så mycket. Vi var där ett tag innan vi skulle ta den dära volvon tillbaka. Det gick dock inte riktigt som det skulle med tanke på att vi hittade någon random snubbe sovande på bilen. Han var dock ganska trevlig så vi stog och hängde med honom ett tag, innan vi drog iväg. Snubben la sig nog och sov, eller åtminstonde trillade lite när vi åkte därifrån.
Efter en helt cp biltur så drog vi hem, trötta som as. Vi kollade lite på myggan, chillade som fan & bara hade det allmänt grymt, innan vi typ somnade vid 3 eller något sånt.
Imorse vaknade vi rätt sent & tog en dusch för att sedan dra in till stan. I stan kikade vi runt lite och så skulle vi käka glass. VÄRLDENS STÖRSTA GLASSAR!!!!!!! & godaste för den delen. det slutade dock med att typ halva min glass låg på trappan, och över mina händer. Men som tur var - inte på mina vita brallor !
Vi tog bussen hem igen och ikväll har vi det bara sjukt nice, med tanke på att det är min sista kväll här. Rätt deppigt faktiskt.
Jag har iallafall haft världens finaste helg, med världens finaste människor, med världens allra roligaste pajkar, på världens finaste ställe. & helt jävla ärligt så vill jag att denhär kvällen aldrig tar slut. Lite önsketänkande & så, men det måste man faktiskt få ha ibland.
Jag vill bara leva mitt liv här. För alla är så bra på dethär stället.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia * - 25 november 2013 21:10

Hej.

Av Felicia * - 3 maj 2013 16:38

Nu kan ni följa mig på --> http://feliciaelinida.blogg.se/.  Jag kommer nu inte att blogga här mer, då jag helt och hållet flyttar min blogg. Vi ses där! :>   http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feli...

Av Felicia * - 3 maj 2013 11:51

Jag tror att jag skall flytta bloggen till någon annan bloggportal. Det känns som att man behöver lite förändring ibland. Vad sägs om det? Give me some respons please, guys. :> Love.   ...

Av Felicia * - 2 maj 2013 19:03


I'm home. Har pluggat med Amanda i skolan idag. Liksom efter att vi egentligen hade slutat. Det kallar jag för engagemang! Nu pluggar jag igen. Det är faktiskt väldigt kul. Jag har en uppgift där jag får skriva hur många sidor jag vill och jag älsk...

Av Felicia * - 2 maj 2013 07:25

Idag har jag så sjukt ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så hes att jag knappt kan prata men jag får hoppas att det blir bättre under dagen när jag har pratat igång min röst lite. Alla mina byxor ligger i tvätten så idag kör ...

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards