feliciasmakeup

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Felicia * - 13 juli 2012 16:14

Sista jobbdagen för den här månaden är nu avklarad. På ett sätt så känns det hur skönt som helst att äntligen ha fått sommarlov, samtidigt som det känns ledsamt på något sätt. Jag menar, det har verkligen inte gått en enda dag utan att jag har haft kul. De fyra veckorna som varit var alltså underbara. Det har varit mycket olika saker som gjort våra dagar så himla fina. Bland annat har det varit mycket, och då menar jag MYCKET saftblandande. Vi har också bakat ungefär 20 miljoner olika sortes kakor, bakelser, tårtor & annat sådant onyttigt. Vi har delat ut mycket mat och serverat minst 40162 miljoner kaffekoppar VAR. Vi har kollat på tv, då vi har gjort en fin liten rörelse. Det där är ett internskämt, så det är nog bara Matilda som fattar. Sedan så har vi hoppat mycket på jobbet. I korridorerna. 1,2,3 HOPP! Så har det gått till förstår ni. Vi har spelat bingo, sjungt härliga sommarlåtar & spelat piano. (fastän vi inte har en enda aning om hur man gör.)

Tack för att ni gjorde mina 4 första veckor av sommaren helt jävla BÄST !


Just nu sitter jag & Zara i friggeboden och klingar lite på våra gitarrer. Vi har haft världens mysigaste dag, med tedrickande och sådant. Mer tänker jag inte berätta. Imorgon kanske vi drar iväg & träffar nåra snubbar här i Varberg, det blir fett kul. Är ni i varberg ? Texta mig på mobilen isåfall, hehe. 


Bilder kommer imorgon, då vi har tagit HUR MÅNGA SOM HELST !


Kusinvitamin & kompani

     


Bästa polaren och massa te.


   


Och så vi igen. Jag och mina vänner


 

Av Felicia * - 13 juli 2012 00:14

"-Jag trodde att du var hon idol-Moa som sjunger så fint. Jag visste inte om jag skulle våga hälsa på dig. Jag menar, hur hälsar man på en idol ? Det var tur att du kom fram till mig istället, och sa att ditt namn var Felicia. Annars hade jag skrytit för alla jag känner om att jag träffat Moa Lignell!!!!!!"

 

Haha, ja - Vad ska man säga ?

Tur att jag hälsade på denhär kvinnan först, innan hon började myta om att ha träffat en idol. Så himla gulligt. Nu ska jag försöka sova, för Millan somnade för längesen. Natti folks!

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards