feliciasmakeup

Direktlänk till inlägg 11 juli 2012

Jag älskar kärlekens måtta

Av Felicia * - 11 juli 2012 22:52

Vaknade utav att alarmet ringde klockan 10.03, då jag insåg att jag iallafall lyckats sova i ett par få timmar. En snarkande Zara sov djupt bredvid mig och jag bestämde mig för att fixa lite frulle. Jag gjorde varma mackor och varsitt glas oboy, väckte henne & lade oss igen för att kolla på two and a half men. När vi sedan hade kollat ett par avsnitt så var det dax för mig att gå upp, för onsdag innebar jobbdag. Jag slapp att gå till jobbet idag, eftersom att Zara hade sin moppe här. Lucky me, säger jag bara.


Påväg hem från jobbet började det dock att SPÖREGNA. Jag fick skoskav och var tvungen att bära mina skor hela vägen hem. Folk som åkte förbi i alla olika sorters bilar måste undrat om jag inte hade någonstans att bo - men om någon av er läser dethär så kan jag säga att det är lugnt. Jag har ett hem. Jag har kläder & jag har skor. Jag gillar bara att vandra i regn


Väl hemma så kom jag in i mitt "nya" rum. Pappa & mamma hade nämligen gjort iordning det så sjukt fint. De köpte en ny garderob till mig igår, som de monterat iordning och ställt upp. Pappa fixade en krok till min kära gitarr så att den fick en plats på min vägg. De hade köpt vackra stråkorgar till min bokhylla & de hade ställt iordning pianot. Jag blev bara lycklig. De är så finamina föräldrar


Nu är det dock så att jag inte kommer att vara hemma förrän på måndag, vilket innebär att jag har en hel del grejer att packa nu. Imorgon sover jag över hos Millan & på fredag åker jag och Zara till varberg för lite kvalitetstid. Men nu kallar resväskan & allt annat fix innan jag ska kolla på favoritserien och sova. Jag håller tummarna för att somna i tid idag. Håll tummarna med mig är ni snälla


Måste bara visa en sak. Denhär FETT läskiga ugglan står i mitt fönster, & varje morgon då jag vaknar så får jag typ en hjärtattack. Den är så äckligt läskig. Mamma tycker att den passar där, dock. Så jag får inte ta bort den. Jag får nog helt enkelt vända den med ansiktet utåt eller något sådant. Haha.

 

 
 
Ingen bild

Zara

11 juli 2012 23:16

Snarkar jag?!

Felicia *

12 juli 2012 20:22

haha, ja. Pyttelite. Sötaste någonsin.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia * - 25 november 2013 21:10

Hej.

Av Felicia * - 3 maj 2013 16:38

Nu kan ni följa mig på --> http://feliciaelinida.blogg.se/.  Jag kommer nu inte att blogga här mer, då jag helt och hållet flyttar min blogg. Vi ses där! :>   http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feli...

Av Felicia * - 3 maj 2013 11:51

Jag tror att jag skall flytta bloggen till någon annan bloggportal. Det känns som att man behöver lite förändring ibland. Vad sägs om det? Give me some respons please, guys. :> Love.   ...

Av Felicia * - 2 maj 2013 19:03


I'm home. Har pluggat med Amanda i skolan idag. Liksom efter att vi egentligen hade slutat. Det kallar jag för engagemang! Nu pluggar jag igen. Det är faktiskt väldigt kul. Jag har en uppgift där jag får skriva hur många sidor jag vill och jag älsk...

Av Felicia * - 2 maj 2013 07:25

Idag har jag så sjukt ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så hes att jag knappt kan prata men jag får hoppas att det blir bättre under dagen när jag har pratat igång min röst lite. Alla mina byxor ligger i tvätten så idag kör ...

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards