feliciasmakeup

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Felicia * - 11 juni 2012 21:02

Jag ville bara passa på att säga grattis till min goda vän Julia som fyller 17 år idag. De tre åren i 7an-9an var bland de bästa, och det var du som gjorde dom så himla bra. Skrivande på väggar i skolan, påväg att trilla ut genom fönstret. Hoppet av att en dag bli så tjocka att vi skulle behöva rulla fram pågrund av alla chokladbollar med socker på. Alla besök på tempo, käkande på varsin freestyler glass som smakade värre är koskit. Det var gamla goa tider det. Tur att det faktiskt kommer att bli fler av dessa härliga tider. GRATTIS !


Och ni kan göra henne en tjänst tycker jag, kolla in hennes väldigt fina blogg : www.kongoz.blogg.se


 
Av Felicia * - 11 juni 2012 20:05

Idag var nog den dagen då jag tog i allra hårdast på gymmet. Det kändes i varje muskel och när vi sprang på löpbandet så rann det svett från pannan. Det var så härligt att knappt kunna stå upp efteråt, för då visste jag att jag tagit i mitt allra bästa.


Många tjejer kan tycka att det är lite jobbigt att gymma när man blir svettig och så. Just av den anledning att det är pinsamt när det är snygga killar överallt, och för den delen snygga, vältränade tjejer. Men om man då kollar runt  lite, så lovar jag att man ser att man själv inte är den enda. Och svettas visar ju bara att du tar i så mycket du kan och verkligen går in för det du gör. Så skäms inte, för det är bara bra !


Och ett litet plus i kanten är att man faktiskt får finare hy utav att svettas. Det är därför det är bra att bada bastu. När man svettas så öppnas porerna upp och det ger huden får en rengörande effekt. Vissa undrar om akne kan behandlas på detta sätt, och det finns det lite olika svar på. Det som forskare dock anser är att akne försvinner inte, men att det kan vara en början för att sedan göra en annan aknebehandling hos en hudterapeut. 

Småfinnar och stora, svarta porer kan dock försvinna och eller minskas


Jag har fastnat för röda läppar, det är ju bara så himla fint !

 

Av Felicia * - 11 juni 2012 16:04

Idag är det måndag. Måndag - fast inte skola. Det känns så himla bra. Shit. 


Idag har jag mest chillat hemma, myst med hundarna och grejat lite. Om en timme åker jag till onyx för ännu ett träningspass. Efter det ska jag hem igen och ta hand om lilla valpen. Jag tänkte egentligen åkt till Marcus men det blir en annan dag. Har ju fan hela sommarlovet på mig. Så härligt !


Millan är finast i världen  

     

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards