feliciasmakeup

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Felicia * - 3 juni 2012 13:13

FÖRLÅT!

Jag vet att bloggen inte gått så himla bra i helgen. Så ni får helt enkelt veta vad jag har gjort i ett enda inlägg.

I fredags så var jag hos Amanda hela dagen. Vi sminkade hennes storasyster och umgicks med massa kul folk. Jag sov hos henne för att på lördag morgonen vakna tidigt. Det var ju nämnligen KINNARUMMADAGEN. På morgonen började vi att göra iordning oss redan klockan 7. Man spelar ju brännboll i massa olika lag & vårt lag hade temat "rockare". Vi alla hade linnen eller t-shirtar med något slags band på, svarta brallor och mycket svart smink. Jag har aldrig varit med om ett lag som varit så dåliga på att spela brännboll, men vi hade hur kul som helst !

På kvällen var vi hemma hos Amanda på fest. Det var rätt kul och i början var det mycket roligt folk där. Sedan att det kanske inte blev ett jättebra slut var tråkigt, men ja.. Det är sådant som händer. 


Tack iallafall för alla som var där (som betedde sig bra) och till de i mitt lag som gjorde dagen så sjukt rolig !


Vårt fina lagnamn ! 

 


ROCKER !

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards