feliciasmakeup

Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Felicia * - 31 maj 2012 19:10

Idag när jag vaknade så kände jag att jag verkligen inte orkade resa mig ur sängen. Jag låg kvar tills det bara var några minuter kvar tills bussen skulle gå. Jag slängde på mig mina mysiga blommiga byxor och gick iväg. Trött som ett as. I skolan var det bra hela dagen. Hade rast med Mike och vi sprang runt och ja.. gjorde som vi brukar. Jag fick reda på ett fint efternamn till en fin kille. Min drömkille. Haha, pft. Sedan kaosade allting sönder då jag fick reda på att jag ändå inte kan höja mitt betyg i engelska, trots att min lärare först sa att jag kunde det. 
Men vad gör det


Träffade en fin flicka idag, det var mysigt. Vi sov. För vi var trötta. Det var skönt. 


MongoMike, jag gillar dig.

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards