feliciasmakeup

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Felicia * - 28 maj 2012 21:49

Varje dag blir bara bättre än den andra, helt seriöst. Förlåt att jag bara upprepar det hela tiden, men det är faktiskt så. På idrotten idag så hade vi en slags dans som heter sh'bam. Och det var verkligen HUR kul som helst. Jag vill göra det tusen gången om, faktiskt. Och om jag, som verkligen hatar att dansa - vill göra det igen. Då är det galet bra !


Vi slutade tidigt idag, så då passade jag på att träffa en gammal vän. Jag vet inte om ni minns honom men jag umgick en hel del med honom förra sommaren, Timmy. Vi satt på en bänk i parken, som jag alltid gör. Varje dag. Och vi snackade en himla massa gamla minnen. Han hade blivit huuuuuuuuuuur lång som helst och det var kul att få vara med honom igen. Förmodligen blir det att vi börjar umgås mera igen, för alltså.. han är awesome. 
Vi träffade Jennu vid södra och jag hängde med henne hem. Vi har typ laggat sönder hela dagen och bara varit allmänt flummiga. Alltså sådana dagar är fan de bästa. Jag undrar dock vad leendet handlade om. GALNING !


Nu ska jag plugga engelska, ladda ner 90210 som jag och Jennu ska börja kolla på. Och sen ska jag sova. Imorgon har jag sovmorgon och då ska jag passa på att träna. Det är bara ÅTTA dagar kvar nu ! TAGGA SÖNDER !


Timpan chillar hela dagen lång. Biff !


Och Jennu, ja hon är som hon är. Ganska knasig och sne. Men vad gör de?   

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards