feliciasmakeup

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Felicia * - 27 maj 2012 19:04

Dagarna bara flyter på. Varje dag blir bättre än den förra och allting funkar som det ska. Det är soligt och varmt, (vilket det kommer sluta att vara på tisdag). Men lixom.. Vad gör det ? Det gör verkligen ingenting när man har så fantastiska människor runt sig, som bara sprider massor med lycka överallt. Som varje dag bevisar att de tycker om mig precis lika mycket som jag tycker om dom. Trots att det finns dom som inte vill veta av mig, som inte vill se eller höra mig. Som irriterar sig på allt jag gör och säger, så är det enda jag kan göra att bortse från det. Innerst inne vet jag att det inte är jag som gjort fel. Att det är jag som har försökt att få det att funka. Sen om de inte vill detsamma, så lägger jag ingen energi på det. Och jag är precis lika glad för det!
 

Idag har jag varit på dop för min systers son. Det var mestadels hur trevligt som helst. Lilla Casper är hur underbar som helst, likaså är hans föräldrar. Tjejen som sjöng var fantastik duktig och jag kan inte annat än att se upp till henne. Tårtan var god och alla kakor sjönk ner direkt i min mage. Jag var fotograf som vanligt på sådanahär tillställningar och det gick bra. Jag gör ju allt för min syster, såklart


 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards