feliciasmakeup

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Felicia * - 19 maj 2012 23:09

Tjabbatjenahallå, vi säger så!


Idag har det varit en awesome dag. Ni skulle bara veta hur nice det har varit. Inte minst för att jag vaknade upp till att solen lyste in genom mitt fönster. Fast det gjorde den inte, för jag har en gardin för. Men ah, jag drog in till stan i förmiddags, där gick jag och Zara runt på marknaden. Jag såg min drömkille. Han var AS snygg. Heh. Iallafall, jag köpte den grejen som jag snackat om sedan förra sommaren. Om ett par månader kommer ni att få veta vad det är. Hihi. 


Kollade också på Amandas dansuppvisning & hon var hur duktig som helst. Helt färg-glada var dem allihopa. Skitsöta !


Nu ska jag & Zara dra ner på mitt rum och chilla lite. Vi har bestämt att vi ska träna & plugga lite. Mitt betyg i matte rasar ju snart ihop. Så nu blire plugg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ROMPAAAAAAAAAAAAAAAAAH


 


Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards