feliciasmakeup

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Felicia * - 8 maj 2012 19:53

Tjabbatjenahallåååå!


Nu på senare tid har jag fått en hel del frågor på varför jag tränar så mycket som jag gör. Jag är fortfarande ingen datorexpert så jag vet inte hur man printscreenar, förlåt för det


Iallafall, anledningen till att jag har börjat träna som jag gör - och för den delen, äta som jag gör. Är att jag har ett mål att bli VÄLTRÄNAD. En hel del verkar tro att jag har gjort detta för att gå ner i vikt men det är verkligen inte så det ligger till. Jag vill helt enkelt bara bli vältränad, inte endast för att vara snygg. Utan också för att lixom bara trivas i mig själv. Jag har snarare tänkt att gå upp ett par kilo i vikt. Det är ju så att muskler väger mer än vad fett gör. Så jag tränar väldigt ofta och försöker att hålla mig till en bra kost.

Mycket protein behövs för att kunna bygga muskler. Självklart ska man ha en mycket balanserad kost, för jag tror faktiskt inte på de som har olika dieter. Det finns ju de som säger att man bara ska äta fett, eller bara kolhydrater, eller bara dricka vatten. Eller bara äta äpplen.

Jag tror att man behöver en balanserad kost för att må bra. Efter att jag har tränat äter jag lite mer kolhydrater än vad jag kanske skulle gjort innan jag tränade. Jag försöker att alltid ha något grönt på tallriken, kanske en blandad sallad, eller en bit brocolli kan också funka bra.

Om ni vill ha mer tips så är det bara att ställa frågor, jag svarar på så mycket jag kan vetni !

                        

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards