feliciasmakeup

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Felicia * - 7 maj 2012 21:25

Idag har jag varit duktig !
Jag har tränat & pluggat en hel del. Jag struntade i att bada för att det skulle ta så lång tid, istället tog jag mig en härlig dusch. Nu sitter jag här framför plugget igen. Denna gången får te och lite gurka göra min tid värdefull. Och gitarren såklart.

-JUST DET ! Jag har skrivit två låtar med. Eller jag håller på att skriva två låtar. En svensk & en engelsk. Den på engelska är lite bättre tror jag. Det beror nog framför allt på att texten är till en person som jag verkligen avgudar. Låten heter "I can break up with god", vilket faktiskt är riktigt passande till texten. Den svenska låten kommer förmodligen att få titeln "Regnbågens två blå färger". 

Ja. Det är vad jag håller på med. Imorgon ser jag fram emot en lång och jobbig dag. Muntlig redovsning och matte två lektioner i rad. Det är dock skönt att få skiten gjort, så är jag ju klar med det. SÅ NU TAGGAR VI IGEN

 

Av Felicia * - 7 maj 2012 18:13

En liten nalle skulle ut & gå. Solen den sken och himmelen var blå. Han ville gärna ta med sig en vän, så han gick och hämtade en.. domdomdom. Två små nallar skulle ut och gå. Solen den sken och himmelen var blå. Dem ville gärna ta med sig en vän. Så de gick och hämtade en.. domdomdom


Jag har precis käkat lite köttbullar. Vad annars menar jag ?

Nu sitter jag och myser i min lilla hörna i mitt hus. Jag spelar lite gitarr och ska plugga lite till ett muntligt framträdande i ett av stylist ämnerna imorgon. Jag struntar i om jag får mer än E, för jag läser från pappret ändå. Med tanke på att jag knappt börjat med uppgiften än. Lite senare hoppas jag på att få lite hjälp av Klint att plugga matte, för jag fattar INGENTING om vad de snackar om. Provet är redan nästa vecka och jag känner mig helt lost. Efter det ska jag köra ett träningspass för att sedan ta en lugnande bad. Jag måste vila lite, för jag är ju igång hela tiden verkligen. Det blir nog att somna tidigt ikväll tror jag. Det är faktiskt skönt ibland !

   

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards