feliciasmakeup

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Felicia * - 1 maj 2012 15:52

Tjenare alla klumpar !


Igår eftermiddag så kom Zara hem till mig. Det var hur länge sen som helst som vi umgick, så det har varit hur nice som helst. Igår hade vi världens mysigaste kväll. Vi åkte iväg till brasan som är här där jag bor ungefär, det var massa folk och alla barnen sprang runt och lekte. Det var massor med fina raketer & brasan brann klart hela kvällen. Vi tänkte egentligen dragit till stan och kollat på kortegen, men istället så kände vi för att sitta resten av kvällen i mitt fina rum och spela gitarr. Det var bland det mysigaste jag någonsin varit med om.

Vi somnade inte förrän sent på natten, men vad gör det egentligen ?


Imorse vaknade vi runt 10 och vi insåg att det var hur fint väder som helst. Vi tänkte då att ja - på med bikini och SOLA. Så det gjorde vi, ända till klockan 4. Nu har hon precis åkt hem, vilket känns tomt. Det känns helt ensamt nu. 

Egentligen skulle jag varit med Jennu idag också, men så blev det tydligen inte, så det var iförsig rätt tråkigt. Men vi ses nog i helgen hoppas jag. (a)


Gosiiiisen

     

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards