feliciasmakeup

Direktlänk till inlägg 10 april 2012

Hatar mig mest av allt, just nu.

Av Felicia * - 10 april 2012 21:15

Vill bara att någon ska komma hit & rädda mig från mig själv. Från mina egna tankar. Från mina egna åsikter. Från mitt egna extrema tränings-tvång. Från mig själv, helt enkelt. Jag kan inte rädda mig själv, för jag bara fortsätter ändå. Nu ska jag fortsätta plugga, för jag måste. Måste, måste, måste. Hatar att vara ensam. Jag är ensam. Även när jag är med någon. Jag är alltid ensam. Hur som helst så är jag alltid ensam tillslut. Varje kväll finns bara jag. Hemska jag. Vill inte ha dreads längre, tycker inte att det är fint. Vill bli av med dom. Vill bli av med mina fräknar. Vill bli av med min fula kropp. Min tjocka mage. Mina stora lår. Mina stora fötter. Min äckliga Zlatan-näsa. Mina fula händer. Mina korta naglar. Hemska mig. Vill bli bra. En fin människa. En smart person. Vill bli duktig i skolan & kunna få höga betyg. Vill hjälpa alla mina polare som behöver hjälp. Vill inte vara den som mina kompisar drar sig ifrån när de mår dåligt. Jag vill att de ska ringa mig och säga "nu kommer du hit, för jag behöver någon". Så är det. Vissa gör det. Vissa inte. Känner mig dålig. Sämst. Hatar mig. Mest av allt. 

 

 
 
Ingen bild

julia

10 april 2012 21:35

du har satt dig själv i fel centrum. Det är väldigt egoistiskt av dig att säga sånna här hemska saker om dig själv. Du är inte tjock, du har inte för stora lår, du är inte ful och inte äcklig och du är inte dålig. Men du ser på dig själv helt fel! Jag vet att du vet att det du skrev nyss inte är sant, inte alls. Och du ber om hjälp. Du behöver veta att vi finns så många runt dig som finns till hands om du behöver. Men mycket av sådana här saker, som att vara stolt över sig själv, nöjd med sig själv och att tycka om sig själv kan inte vi andra göra så mycket åt. Vi stöttar dig och kan pusha på, men ingen annan än du kan bestämma dig för att må bra, vara bra, vara nöjd. Du är inte ensam om du bestämmer dig för att inte vara det. Jag vet exakt vad du menar. För jag har haft det såhär med. Man känner sig som i en bubbla och är helt separerad från resten av världen. Man känner sig osocial som om man inte räcker till och man tvivlar på allt och på sig själv. Lita på dig själv istället. Jag finns precis här om du vill prata om något eller fråga något eller bara säga något. Kom ihåg att ingen är bättre än du på att vara du. <3

Felicia *

11 april 2012 11:22

Jag kan inte annat än att säga tack. Jag vet att det endast är jag som kan få mig själv att må bra, tyvärr är jag inte skapad för detta, som det känns just nu. Det känns dock otroligt skönt att du har varit i samma position, och jag kommer förmodligen att höra av mig till dig. För jag gillar dig. Du är fin. & bra. Tack.

 
Ingen bild

Matilda Ekberg Häggqvist

10 april 2012 21:42

nu lyssnar du på mig!!!
jag har träffat dig och från första stund var du snäll och trevlig fick mig att känna mig säktare och lugn (höll ju på att dödär ett tag).
du e inte full du e skit snygg, sött och framför allt cool!
sluta se ner på dig själ och börja se på dig som alla andra ser dig :)

Felicia *

11 april 2012 11:23

Du är då allt himla fin Matilda. Det känns skönt att jag lyckades få dig att må bra. Det är trots allt det jag är ute efter. Tack sötnos, det värmer.

 
Rebban

Rebban

11 april 2012 09:05

Vad kul att du är med i veckans blogg.
Vinnaren utses på söndag kväll.
Om du inte skulle vinna denna gång kan du delta i nästa veckas veckans blogg.
MVH Rebban

http://rebbanpersson.bloggplatsen.se

Felicia *

11 april 2012 11:23

:))))))))

 
Bellus

Bellus

11 april 2012 12:59

var med i mitt liv

http://litchilitchi.blogg.se

Felicia *

11 april 2012 13:55

Jag vill det. Faktiskt.

 
Ingen bild

j.g

11 april 2012 13:39

As Julia said.

Felicia *

11 april 2012 13:55

..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia * - 25 november 2013 21:10

Hej.

Av Felicia * - 3 maj 2013 16:38

Nu kan ni följa mig på --> http://feliciaelinida.blogg.se/.  Jag kommer nu inte att blogga här mer, då jag helt och hållet flyttar min blogg. Vi ses där! :>   http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feli...

Av Felicia * - 3 maj 2013 11:51

Jag tror att jag skall flytta bloggen till någon annan bloggportal. Det känns som att man behöver lite förändring ibland. Vad sägs om det? Give me some respons please, guys. :> Love.   ...

Av Felicia * - 2 maj 2013 19:03


I'm home. Har pluggat med Amanda i skolan idag. Liksom efter att vi egentligen hade slutat. Det kallar jag för engagemang! Nu pluggar jag igen. Det är faktiskt väldigt kul. Jag har en uppgift där jag får skriva hur många sidor jag vill och jag älsk...

Av Felicia * - 2 maj 2013 07:25

Idag har jag så sjukt ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så hes att jag knappt kan prata men jag får hoppas att det blir bättre under dagen när jag har pratat igång min röst lite. Alla mina byxor ligger i tvätten så idag kör ...

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards