feliciasmakeup

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Felicia * - 28 mars 2012 21:06

Här kommer lite kläder som jag har kikat på. Önskar att jag hade pengar så att jag kunde köpa lite mys grejer till sommaren !


   
       

Av Felicia * - 28 mars 2012 19:42

Idag har jag provat nya löparskor. De verkar vara hur bra som helst, och jag blev väldigt motiverad till att springa ännu mera. Nu kommer det att bli 3 gånger i veckan till att börja med. Sedan tränar  jag ju min styrketräning på vecko-dagarna också. Kommer att vara i grym form i sommar. Känns riktigt bra dethär. 


Det är också en hel del som har frågat hur det går med mitt godisförbud (är skitdålig på att printscreena)-så kan inte visa kommentarerna. Men ja, svaret på den frågan är att det går riktigt bra. Jag har inte ätit något godis alls. Självklart känner man vissa dagar att man vill trycka i sig lite godis, men då får man helt enkelt ta en frukt istället - det gör att man inte får dåligt samvete också.


Imorgon väntar en riktigt mysig dag med mycket skratt - förhoppningvis


Saknar min pluttis-syssling 

   



 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards