feliciasmakeup

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Felicia * - 26 mars 2012 21:11

Tjabbatjenahallå, vi säger så

Idag var första dagen på praktiken, vilket var hur nice som helst. Jag & min kompis Amanda är på samma arbetsplats där vi har det hur mysigt som helst. Vi börjar klockan 9 och slutar runt 3 varje dag. Vi arbetar på ett företag som arrangerar bröllop och andra event. Riktigt mysigt är det faktiskt. 

Efter praktiken så spenderades dagen med min kjamiskjompis Kennu. Vi sprang runt i stan med hennes classmates och träffade på massa folk som var.. helt okej. Efter att vi gått ungefär 55 varv runt hela Borås, åt samma håll dessutom.. så bestämde vi oss för att göra alla passagerare på bussen lite glada. Så ja, vi stojade in på bussen och pratade om.. Äckel. Haha. Internskämt. Sen satt vi hemma hos plutt och gjorde upp planer inför sommaren. Eller planer och planer.. haha. Nej, men ah. Jag gillar henne, helt enkelt. 

Maaiii bajbi 
   

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards