feliciasmakeup

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Felicia * - 25 mars 2012 16:45

Jag insåg idag när jag gjorde mina situps och styrketräning, att jag saknar att spela fotboll. Jag har nu lixom gett upp min dröm om att bli riktigt bra och att göra laget stolta varje gång jag tar bollen ifrån en motspelare. Jag ville verkligen bli något, något ganska stort men som inte märktes. Jag ville vara kvar i bakgrunden, men jag ville ändå visa alla vad gick för. Jag ångrar mig. Just här och nu känner jag att ångrar mig så in i helvete. Saknar laget, saknar träningarna och saknar matcherna. 
Jaja, förlåt för att jag sprider med mig utav dålig energi. Jag är bara så arg på mig själv för att jag är så korkad.  

   

Av Felicia * - 25 mars 2012 12:15

Igår hade jag en grymt fin kväll med min goa vän. Vi drack te och bara myste hela kvällen lång. Idag ska jag och Tobias städa hela dagen typ. Eller ah, vi är typ klara kan man väl säga. Känns asnice.

Idag kommer mammi och pappi hem, dom kommer vara bruna som två pepparkakor. Har saknat dem en hel del denna veckan faktiskt, även om det också har varit skönt att få sköta sig själv. Jag har faktiskt kommit ikapp med en hel del skolgrejer som jag legat efter i, jag har tränat en del och jag har helt enkelt klarat mig riktigt bra. Det enda problemet är dock att jag har råkat mörda mammas blommor. Tyvärr. Jag får väl köpa nya eller något, mehehehe. 

Nu ska jag återgå till städningen. Så att det är fint när de kommer hem sen.
   

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards