feliciasmakeup

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Felicia * - 15 mars 2012 06:32

Det känns som att den här natten var den kortaste på länge. Skulle kunna sova bort hela dagen om det inte vore för att jag skulle till skolan idag. Jag tror också, tråkigt nog att jag börjar bli sjuk. Känner mig svag och har ont i hela kroppen - men vad fan gör det ?


Idag kommer det inte att bli fler blogginlägg förmodligen, med tanke på att jag ska sova i skolan. Konstigt nog. Vi ska kika på film, äta pizza och bara mysa. Kommer nog att bli rätt nice faktiskt, & jag hoppas på fint väder så att vi kan sitta utomhus hela rasterna idag. Ska kanske byta mina vita älskade byxor också, bara för att jag känner för det, Men vi får se, vi får se. 


Varje gång jag ser dig så pirrar det till inom mig. Varje gång jag tänker på dig så blir jag alldeles galen. När jag fortfarande känner lukten av din parfym efter att du gått därifrån, då kan jag inte sluta lukta på den. När du kramar mig sådär hårt och bra.. då börjar jag gråta varenda gång.  Och som sagt - om det inte vore för hur mycket jag älskar dig så hade jag gett upp för längesen. Du har börjat bra, med din nya chans. Nu gäller det bara att fortsätta så och möjligtvis bevisa ännu mer. Jag känner mig ju inte så bra längre, du vet. Inte så fin. Inte så smart. Inte så vacker. Inte så glad. Tack vare dig. Du ska dock veta att jag fortfarande finns här, för att hjälpa dig med vad som händer i ditt liv. Jag är fortfarande den du kan vända dig till så fort något händer. Så fort du vill ha någon att dela med dig saker med, då finns jag ALLTID här. Bredvid dig. En bit ifrån, men nära. 


Jag vet att du vill höra mig spela - och sjunga. Jag önskar att jag kunde få visa dig vad jag har lärt mig den senaste tiden. Men nu är den chansen borta tyvärr, du får lyssna på någon annan. Än en gång står jag lika ensam som förut. Men det gör inget. För jag klarar mig. Helt själv. På egen hand. Jag är ju jag, lixom.
   

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards