feliciasmakeup

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Felicia * - 6 mars 2012 19:04

Ya, då var det redan kväll. Herregud vad tiden går fort. Hade sovmorgon imorse, då hände det inte så mycket mer än att jag satt på en bänk. Och så hände det lite till, för jag hade ju självklart sällskap på bänken. Tänker inte säga med vem, för det är hemligt. Gick därifrån med tårar i ögonen iallafall. Mest positiva tårar, fast lite negativa också. Blandade känslor helt enkelt.
Sen gick skoldagen och det hände inte så mycket. Millan kunde inte komma hem till mig, så jag och mamma tog en promenix istället. Det var skönt att få slippa springa idag och bara gå bort all skit ur benen. Lite senare blir det lite styrketräning på min vackra yoga-matta, sen ska jag ta en varm och skön dusch. Efter det ska jag bädda ner mig i sängen med en kopp te och kika lite på tv. 


Här får ni lite bilder på världens finaste och bästa personer. All min kärlek till er mina fina vänner. Jag skulle aldrig klara av detta galna liv utan er vid min sida !


MillanPillan 
 


Klintan 






Zarisen 
 
KennuKennuKennu 
 
Majkie 
 
JulleBulle 
 
LisenFisen och storebruschan 
 
Julisbulis 
 
Mandyyy 
 

Av Felicia * - 6 mars 2012 06:53

Halloooooooooo !

Hur är det med folket idag ? - Inga brutna ben eller galna influensor ?

Med mig är det faktiskt ganska bra, iallafall. Jag har så mycket träningsvärk att jag knappt kan resa mig upp ur sängen - men det bevisar ju bara att jag gjorde ett asgrymt jobb igår. Min axel värker som bara den, har nog fått en infektion eller något i den stilen. Får helt enkelt trycka i mig en jävla massa alvedon, så får vi väl hoppas att det går över.

 Idag vet jag inte riktigt vad som fyller dagen. Slutar ganska sent, så antingen drar jag hem till Millan och dricker lite te. Annars åker jag hem och dricker lite te. Eller så dricker jag te i skogen. Eller i en MÖRK KÄLLARE ! o.O
Haha, nä. Förlåt. Dåligt av mig att vara sooo unseriouuus.

Fyfaan vad ovärt inlägg, men jag känner för att publicera detta ändårå !

     

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards