feliciasmakeup

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Felicia * - 4 mars 2012 17:33

Tjaaaaaaaaaaaaa.

Idag har jag grymt nog haft en asnice dag. Den började med att jag vaknade vid klockan 8 av att Millan skulle pissa 450939849 gånger. Sen åt vi lite ballerinakakor och käkade massa mumsiga maränger. Efter det somnade vi om och blev väckta av pappa vid ungefär 11. Millan drog hem redan vid 12, för hon skulle iväg och hjälpa sin pappa med massa grejer.. söt som hon är !

Jag passade på att dra med mammi och pappi och handla. Vi köpte huuuuuur många doftljus som helst, och så köpte vi lite blommor när vi ändå höll på. Efter det så tog jag mig en riktigt go springtur ute i det väldigt härliga vädret.  

Nu har mina syskon varit här och hälsat på, käkat lite mat och bara haft det gött. Resten av kvällen ska jag plugga matte, vilket jag inte är så grymt taggad på. Men jag känner såhär - det måste faktiskt göras. Då kan jag passa på nu när jag ändå inte ska ha något annat för mig. Sen kan jag chilla hela dagarna låååånga. För det är min stil alltså.. CHILLA CHILLA CHILLA. Hehe.

 Söta, grymma vännen 


Och så kan ni få en liten bild på mig också. För jag är så cuuuuuuuul !

       
 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards