feliciasmakeup

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Felicia * - 2 mars 2012 19:07

Det har varit en väldigt snurrig dag. Den är fortfarande ganska snurrig. 
Först hängde jag med Amanda hem, sen hämtade pappa mig och jag fixade lite tvätt. Efter det fick det bli en springtur ute i det fina vädret. Jag har hur ont i magen som helst. Wiiihiii. Blö.

& jag har aldrig tyckt om någon som mycket som jag tycker om dig. Bara så du vet. Och jag kommer aldrig att BÖRJA tycka om någon så som jag tycker om dig heller. För du är mitt allt. Innerst inne är du mitt allt. Mitt liv. Min själ. Önskar bara att jag var lika mycket för dig. 

Min mascara is my best friend ♥ (?)

   

Av Felicia * - 2 mars 2012 11:29

TJEEEEEEEEEENARE MANNEN !

Igår var jag med Jennu, vilket var asmysigt. Vi åt mat och ja, jag pratade typ sönder hennes öron. Stackaren. Så går det när man inte kan ses på länge. I helgen drar hon iväg den lilla svikaren, deppigt det blir för mig då. Forever alone. Haha, nä ska nog hitta på något finfint !

Idag har jag världens sämsta dag. Men vem fan bryr sig ?
Svikare hit och dit. Äh, ingen bryr siiiiiiiiiiiiiiiiiiiig. Förutom jag. Jag bryr mig. Fan.

Jag vill ha en sån tröööööööööööööööööööja !

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards