feliciasmakeup

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Felicia * - 29 februari 2012 18:04

Jag är just nu på toppen av inspirations-berget. Vilket gör att jag blir så jävla taggad inför sommaren. I sommar ska jag köra mitt helt eget race, jag ska försöka fixa ett nice jobb så att jag får lite pengar och kan ta tag i mitt eget liv. Jag ska klä mig i grejer som jag trivs i och som bara skriker MIG lixom. Jag ska sola för att det är gött och för att slippa att frysa, som jag verkligen gör året om. Så jag ska ta vara på solen och vara ute så mycket jag kan. Jag ska träna så mycket jag bara hinner, för att det är det jag älskar att göra. Jag ska hänga med mina jävligt grymma polare. Jag ska dra iväg någonstans dit jag inte vet vart än, med Jennu. Jag ska ta LITERVIS med bilder. Jag ska äta hur mycket glass som helst. Jag ska lätt dra och kolla på kapten röd LIVE. Jag dra till karlskrona och hänga med Klint och gänget. Där ska jag ha så roligt jag bara kan, långt borta hemifrån och vi ska chilla så mycket så att det inte går att förklara. 


Jag ska helt enkelt göra min sommar till något grymt. Jag kan inte gå runt här och tycka så jävla synd om mig själv för att mitt liv suger. Ingen annan lär ju fixa detta åt mig, så då får man väl helt enkelt göra det själv. TAGGA NU FÖR HELVETE !


Lite blandat med egna bilder och bilder från we♥it :)        
     

Av Felicia * - 29 februari 2012 06:38

Yo brooooooo'

Idag går jag i skolan från 11-12. Känns jävligt gött faktiskt. Vi ska ha spinning på onyx, vilket förmodligen kommer att vara huuuuur kul som helst. Kanske inte med feber och så, men det löser väl sig ! Palla klaga, det finns ju för fan folk som mår så dåligt att dom kan dö när som helst. 

Idag skulle jag kanske egentligen åkt till Göteborg och fixat mina dreads tillsammans med Julia & Jennu. Men Jennu var inte så taggad för det och jag kunde inte heller. Så ja, de får väl bli en annan dag eller något. Eller inte. Jag vet inte. Jaja.


Så istället så kommer förmodligen en tjej vid namn Jennifer hit idag. Nu  blir ni säkert lite fundersamma och tänker att ni inte hört det namnet här förut - TA DET LUGNT ! För det har ni inte. Jennifer frågade mig för ett tag sen om jag ville sminka henne till hennes bal i sommar, vilket självklart verkar hur kul som helst. Så hon ska helt enkelt komma hit och vi ska kika lite på hur det ska se ut och så. Och göra en prov make, så att det verkligen blir nice när det väl gäller ! 
 



Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards