feliciasmakeup

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Felicia * - 23 februari 2012 17:39

Min dag har faktiskt varit väldigt fin. Lite sådär mysig och bara allmänt bra. Jag somnade nästan på engelskan, men det räddades upp i form av en rolig photoshop-lektion. Donken med några fina klasskamrater var också en del av det som gjorde min dag bra. Konstigt nog. Men varför inte uppskatta de små sakerna som livet ger - egentligen ?

De pengar som nu blir över från det att jag betalar av min dator ska gå till en sak som jag länge velat ha. Ni får inte veta vad det är än, för det är lite sådär topsecret. Men ni kanske märker någon dag. I sommar eller så. Då ska ni få se på roligheter !

My babe 
   

Av Felicia * - 23 februari 2012 12:27

Idag när jag gick utanför dörren med min storebrors mysiga luvtröja och min andra storebrors väst, så kände jag solen emot min hud. SOLEN. Det var knappt någon snö kvar och det kändes som om våren äntligen är påväg.

Jag blir så glad !

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards