feliciasmakeup

Direktlänk till inlägg 20 februari 2012

Don't stop beliving, my dear

Av Felicia * - 20 februari 2012 19:09

Just nu har jag en såndära tid då jag saknar någon riktigt mycket. Jag har inte träffat Jennu sen i lördags, vilket egentligen bara innebär lite mera än en vecka. & för vem som helst så kanske det bara låter mesigt. Men för mig känns det som en evighet - ärligt talat. För mig känns det just nu som om jag inte har träffat henne, gett henne någon kram, skrattat åt hennes dåliga skämt eller någonting på hur länge som helst. Jag saknar att få sitta på hennes golv och dricka te. Jag saknar att ligga och kolla på vänner och kommentera varenda liten sak som vi tycker är rolig eller speciell. Jag saknar att höra henne spela på gitarren och visa mig allt nytt som hon har lärt sig sedan vi sågs sist. 

Jag är så stolt över dig. Över allt du åstadkommit. Över allt som du gör och allt som du funderar på att göra. Jag älskar dig. Och jag tänker aldrig ge upp dig, aldrig lämna dig och aldrig ens tänka tanken på att göra dig något illa. Jag är din vägg, din mur mot allt som du någonsin skulle kunna ta skada av. Jag må vara liten och klen.. men när det gäller någon som dig - då kan jag vara lika stark som pippilångstrump !


   

 
 
jenuin

jenuin

21 februari 2012 16:09

Du är så fruktansvärt bäst..
Haft så dåliga dagar på sista tiden, och du får mig alltid på så bra humör. Något så litet som ett blogginlägg får min dag att skina. Du är bäst, mitt hjärta <3

http://heybanan.blogg.se

Felicia *

22 februari 2012 08:27

Allt för dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia * - 25 november 2013 21:10

Hej.

Av Felicia * - 3 maj 2013 16:38

Nu kan ni följa mig på --> http://feliciaelinida.blogg.se/.  Jag kommer nu inte att blogga här mer, då jag helt och hållet flyttar min blogg. Vi ses där! :>   http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feli...

Av Felicia * - 3 maj 2013 11:51

Jag tror att jag skall flytta bloggen till någon annan bloggportal. Det känns som att man behöver lite förändring ibland. Vad sägs om det? Give me some respons please, guys. :> Love.   ...

Av Felicia * - 2 maj 2013 19:03


I'm home. Har pluggat med Amanda i skolan idag. Liksom efter att vi egentligen hade slutat. Det kallar jag för engagemang! Nu pluggar jag igen. Det är faktiskt väldigt kul. Jag har en uppgift där jag får skriva hur många sidor jag vill och jag älsk...

Av Felicia * - 2 maj 2013 07:25

Idag har jag så sjukt ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så hes att jag knappt kan prata men jag får hoppas att det blir bättre under dagen när jag har pratat igång min röst lite. Alla mina byxor ligger i tvätten så idag kör ...

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards