feliciasmakeup

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Felicia * - 16 februari 2012 20:27

Förlåt för att jag inte varit här på ett tag. Jag har för tillfället ingen telefon och kommer inte att vara aktiv på facebook förrän nästa månad. Vill man ha tag på mig så får man helt enkelt fixa det. Om det nu ska vara så viktigt. 


"Let me just fly away, and then crash into the world of music"
Det är faktiskt så. Det som håller mig uppe och det som fångar mina tankar är musiken och dess häftiga sätt att fånga mina öron. Gitarrens klingande och keyboardens grymma ljud.  

Jag saknar er alla fina människor, det gör jag faktiskt. Ni är värda allt. Var och en av er är värda det bästa som livet kan ge. Livet blir bättre. It will. Bara tro på det också. 


 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards