feliciasmakeup

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Felicia * - 8 februari 2012 20:28

Jag måste bara skicka en liten hälsning till min bästa vän och syster. Mitt lilla hjärta ligger nämnligen hemma och är jättesjuk. Med tanke på att hon varit sjuk typ hela veckan, behövt knarka tabletter som är GULA (Hon hatar gula saker) och har feber och så.. så vill jag bara säga att jag saknar dig. Jag kommer nog hem till dig imorgon och tar med mig cheeseburgare och cola till dig. BARA för att jag tycker om dig så himla mycket! 
All min kärlek till dig  ♥

   

Av Felicia * - 8 februari 2012 16:00

Haj på er !

Idag vaknade jag typ vid 07.00 trots att jag var ledig. Fett jobbigt. Eftersom jag inte kunde sova så blev det en ganska lång dag. Jag skulle ju egentligen åkt in till stan vid 3, men jag tog bussen klockan ett istället. Satt med Mike och några andra människor i hans skola, det var ganska mysigt. Eftersom dom inte hade någon riktigt skoldag så chillade vi mest. Typ som man brukar göra. ASGÖTT  ♥

 
Nu ska jag och Majkie bara typ  chilla, käka nudlar & kanske spela tv-spel. 

   

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards