feliciasmakeup

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Felicia * - 2 februari 2012 07:09

Hej på er alla godisbitar.


Igår så hade vi bad i skolan på idrotten. För att erkänna så verkligen HATAR jag bad. Jag hatar att simma, jag hatar att livrädda, jag hatar att ens sätta i foten i vattnet. Trots min fobi till vatten så lyckades jag ändå att simma de 10 längder, varav 2 av dom på rygg. Och det verkligen bästa av allt är (vilket är lite pinsamt) att jag har ALDRIG förut kunna simma ryggsim  utan att sjunka till botten. Så ja, efter den idrottslektionen var jag så stolt över mig själv. Och över Amanda som hämtade värsta dockan och grejer !
Efter att vi hade gjort oss klara efter badet så gick vi till den dära glasögon-grejen igen, där vi skulle beställa gladögon typ. Och när vi väl kom dit så gick det inte att göra det, så vi gick till subway istället. Jag hatar subway & KOMMER ALLTID att göra det. Sen åkte iallafall Amanda och hennes pojke hem med bussen och jag stannade i stan för att vänta på "KennuKennuKennu".   


Så efter exakt 7 minuter av köldskador och nästintill döden pga kylan så kom Jennu och Kalle gåendes. Det var skönt. För då tvingade Jennu in oss på donken och där var det varmt och skönt. Efter det så hängde jag med Jennu hem och vi satt och myste i hennes rum. Vi har nu märkt att vi har typ fått problem med att prata. Båda stammar hela tiden och säger ofullständiga meningar, blandar ihop olika ord och kommer på egna. Ungefär. Det är hur kul som helst när man hör, eftersom det låter så oväntat. Haha.


När jag kom hem så drack jag varm oboy, bara för att jag höll på att frysa ihjäl. Sen insåg jag att jag började svettas så jag drack kallt vatten. Jag har haft huvudvärk hela veckan och mått typ skit. Och igår märkte jag att jag hade feber. Vet inte om jag har det idag med, men det känns ungefär så. Men yaya, det finns krig i världen så palla klaga (y)


Måste också passa på att säga grattis till Hannes idag också. För den lilla filuren fyller faktiskt år idag. Så hans dag går väl mest ut på att packa upp och göra iordning i lägenheten som han nu har flyttat till. Klantig som han är så råkade han skära sig på en spegel som han olyckligtvis hade gjort sönder igår. Så ja, det var ju inte så nice. Men ja, grattis till världens bästa 24-åring iallafall ! ♥


Hittade en snutte bild på www.weheartit.com, söööööööt!
 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards