feliciasmakeup

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Felicia * - 22 januari 2012 16:08

Idag drog min storebror Tobias med mig till gymmet. Jag kan väl inte påpeka att det gick jättebra. Åtmonstonde inte när jag tydligen skulle träna mina armar. Jag insåg att när man ska köra på en maskin UTAN några tyngder på, och inte klarar av det. Då är det problem. Stora problem. Så en dag på gymmet, utskrattad av alla biffiga killar.. Ja.. så var min dag. 

Igår lärde jag mig en liten läxa skulle man väl kunna säga. Jag har insett att man inte ska ha så förutfattade meningar om folk. Jag har också lärt mig att allt blir bättre om man pratar om saker, istället för att bara gå omkring och undra. Jag ber om ursäkt till denna tjej, som jag har haft lite problem med. Tack för att du ville prata med mig och förlåt för det jag har gjort. Det är skönt att vi inte kommer att vara ovänner, även om vi inte kommer att vara vänner heller. Men jag är ändå glad. Klumpen i magen är nästan borta. Nästan.  

Och så en bild på godis. Bara för att jag inte äter det.
 
   

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards