feliciasmakeup

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Felicia * - 14 januari 2012 17:19

Nu kan det bli bra igen. Det kan faktiskt bli det. Jag tänker inte säga än vad det kan vara. Men det kan bli bättre än alla förväntningar i världen.


Igår åkte jag och Jennu hem till henne och chillade massor. Vi drack te, åt mat och spelade gitarr. Vi skulle kollat film också, men istället blev det timtals med datanördande. Men vad gör det ?
Vi har kommit på en ganska smart idé. Som ni inte får veta. Inte än iallafall. Bästa idén i världshistorien. Wiiiih !
Jag måste också säga att jag är jättestolt över Jennu. Både över att hon är min bästa vän och över hur duktig hon är. Hon är så fantastisk på gitarr och på att sjunga. Hon har utvecklats som jag vet inte vad. Åh, min fina


Sen jag kom hem så har jag suttit vid datorn och fixat iordning bilder. Raderat onödig skit och lagt allt i mappar. Känns bra såhär efteråt !
Resten av kvällen ska jag och min lilla familj kolla på gladiatorerna och äta mumsiga saker.  


Min snuttigitarr, I can't more than love it.
 


Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards