feliciasmakeup

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Felicia * - 2 januari 2012 12:25

Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag vet inte om jag är på bra humör, eller inte. Jag tror att jag är lite mittemellan. Typ glad över att det är nytt år, men ändå ledsen av många orsaker. Idag är en sån dag, då man inte ens orkar att resa sig från soffan. Sitter här med massa plugg framför, men fastnar ändå vid datorn. Letar efter någon som kan hålla min hand, typ. 
Jag undrar hur ens humör kan ändras så fort. Häromdagen var jag på världens mest strålande humör. Livet lixom lekte och jag visste inte vad jag skulle göra för att jag var så glad. Nu har det helt plötsligt tagit en skarp u-sväng åt andra hållet. Inte det att jag typ är värsta ledsen och så. Mest att jag typ inte vet vart jag har folk, inte vet vem jag är, inte har någon ork till att varken plugga eller ens att träna. Har passat på att avsluta några låtar. När jag är på detta humöret så skriver jag alltid bäst, och då är fantasin alltid på topp. Så det var ju ändå någonting som blev gjort på denna väldigt sega dagen. 
Nu ska jag dricka saft, och bara sitta här och dega. Dränka mig själv i alla tankar som flyger runt i huvudet. Om hur året kommer bli, om alla upplevelser jag kommer vara med om, alla nya möjligheter och chanser.  


Tänk vad fint det kan vara, egentligen.
   

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards