feliciasmakeup

Direktlänk till inlägg 31 december 2011

New year, let's rule the world

Av Felicia * - 31 december 2011 14:34

Hej på er. 

Ja, idag är det nyårsafton, igen. Herregud vad tiden går fort. Jag tycker att det var nyss vi firade det förra gången. Året som har gått har iallafall varit fullt av möjligheter. Fullt av glädje, och tårar också för den delen.
Det har hänt en del förändringar hos mig, för att inte snacka om utseénde. Jag gick från det långa, fina håret. Den söta lilla tjejen till tjejen med dreads som inte alls är lika liten och söt. Moahaha. Nä, men ah. Jennu gick från blond, till typ tiger, till brunt, till svart, till ljusbrunt. Och nästa hår kommer hon vara blond igen. Nästa år.


Jag har haft den bästa sommaren i hela mitt liv. Vilket kommer det göra svårt för nästa års sommar att bli bättre. Jag hoppas att år 2012 är lika full av möjligheter, om inte fler. Jag har några nyårslöften som jag hoppas klara av. Jag menar, nytt år betyder att jag ska göra det nya året bättre än det förra. 
Jag ska göra allt för att lyckas. Inom både makeup och inom mig själv, som person. Jag ska jobba med mig själv och mitt inre. Sånt där yogaskit. Haha. 


Millan kom hit imorse typ, och ville att jag skulle sminka henne. Så jag sminkade henne och fixade hennes hår. Blev faktiskt riktigt fint. Hon fick en svart sotning och en matt röd färg på läpparna. Kommer passa utmärkt till hennes svarta klänning som hon ska ha på sig ikväll. Kommer inte ihåg vad hon skulle göra, men jag hoppas iallafall att hon får jättekul! 

Ikväll skulle jag egentligen åkt hem till P-G och firat nyår där med massa fina människor. Bland annat en av mina bästa vänner Amanda. Tyvärr blev det inte så tillslut, lång historia som jag inte tänker dela med mig utav. Men istället kommer Zara hem till mig och vi ska fira in det nya året tillsammans. Vi ska ta massor med fina bilder, äta god mat och bara vara. Sånt som är så skönt, ni vet. Jag önskar Amanda och gänget ett stort gott nytt år, och jag hoppas att ni får hur kul som helst. Jag ska tänka på er. Ni är bra. Allihopa.
Jag och Zara ska iallafall ha det jättebra här hemma, bara jag och min fina kompis lixom. Riktigt mysigt.

Jag hoppas också att Jennu får en fin dag, och natt. Hon kanske också kunde varit här, men det blev inte så tyvärr. Jag ser iallafall fram emot ett nytt år med min bästa vän och syster. Ett år där vi ska ha det hur bra som helst, vi två. Oslagbara, det är vad vi är. Jag älskar ju dig, och jag tycker om dig Jennu, så mycket att det är.. otroligt. 

Lite fint från 2011 


       
 

 
 
Gabby

Gabby

1 januari 2012 22:33

Hej! Jag startade min blogg för bara en vecka sedan ungefär så du skulle göra mig jätteglad om du bara ville ta en minut till att kika in den och kanske lämna någon kommentar? :) Ha det så bra!

http://gabby.blogg.se

Felicia *

2 januari 2012 12:00

Självklart ska jag göra detta !
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia * - 25 november 2013 21:10

Hej.

Av Felicia * - 3 maj 2013 16:38

Nu kan ni följa mig på --> http://feliciaelinida.blogg.se/.  Jag kommer nu inte att blogga här mer, då jag helt och hållet flyttar min blogg. Vi ses där! :>   http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feli...

Av Felicia * - 3 maj 2013 11:51

Jag tror att jag skall flytta bloggen till någon annan bloggportal. Det känns som att man behöver lite förändring ibland. Vad sägs om det? Give me some respons please, guys. :> Love.   ...

Av Felicia * - 2 maj 2013 19:03


I'm home. Har pluggat med Amanda i skolan idag. Liksom efter att vi egentligen hade slutat. Det kallar jag för engagemang! Nu pluggar jag igen. Det är faktiskt väldigt kul. Jag har en uppgift där jag får skriva hur många sidor jag vill och jag älsk...

Av Felicia * - 2 maj 2013 07:25

Idag har jag så sjukt ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så hes att jag knappt kan prata men jag får hoppas att det blir bättre under dagen när jag har pratat igång min röst lite. Alla mina byxor ligger i tvätten så idag kör ...

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards