feliciasmakeup

Direktlänk till inlägg 15 november 2011

SJUK SÅ IN I BOMBEN

Av Felicia * - 15 november 2011 13:33

Igår låg jag hela dagen i soffan, med min mysiga onepiece, inbäddad i massa filtar. Jag har nämligen blivit sjuk - självklart. Just nu när jag inte ville bli sjuk. Just nu när jag hade värsta idén på hur jag kan göra mina dagar bättre. blir jag sjuk. Idag mår jag verkligen inte bättre. Halsen är helt igensvullen och jag känner mig.. helt död. Orkar knappt resa mig upp utan att bli helt skakig och typ svimma eller något i den stilen. Jag har rååååpluggat matte, efterssom jag missade ett prov idag. MÅSTE klara provet, MÅSTE klara provet. Det är typ det enda jag har i mitt huvud just nu. Om ungefär 20 minuter så ska jag ringa och väcka en vän. Som verkligen sover bort hela dagarna. Har tydligen blivit anställd som "personlig väckarklocka", åh, jag är så stolt. haha.
Vet inte om det blir någon skola för mig imorgon, har feber och grejer nämnligen. Men ah, vi får se. Kan ju inte missa allt för mycket nu. När jag snart drar till Spaninen. Just det.. För er som inte vet så drar jag till spanien den tredje december och solar rös. Ni ska få en massa fina bilder att se när jag kommer hem. Om ni vill. Haha. 
Men nu ska jag återgå till mitt älskade pluggande, fan. Har en jävla engelska grej som tydligen skulle vara klar igår med. Har knappt börjat. Måste skynda mig. Hoppas någon ringer och stör så att jag "råkar" få ta en liten paus.
Puss !
   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia * - 25 november 2013 21:10

Hej.

Av Felicia * - 3 maj 2013 16:38

Nu kan ni följa mig på --> http://feliciaelinida.blogg.se/.  Jag kommer nu inte att blogga här mer, då jag helt och hållet flyttar min blogg. Vi ses där! :>   http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feli...

Av Felicia * - 3 maj 2013 11:51

Jag tror att jag skall flytta bloggen till någon annan bloggportal. Det känns som att man behöver lite förändring ibland. Vad sägs om det? Give me some respons please, guys. :> Love.   ...

Av Felicia * - 2 maj 2013 19:03


I'm home. Har pluggat med Amanda i skolan idag. Liksom efter att vi egentligen hade slutat. Det kallar jag för engagemang! Nu pluggar jag igen. Det är faktiskt väldigt kul. Jag har en uppgift där jag får skriva hur många sidor jag vill och jag älsk...

Av Felicia * - 2 maj 2013 07:25

Idag har jag så sjukt ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så hes att jag knappt kan prata men jag får hoppas att det blir bättre under dagen när jag har pratat igång min röst lite. Alla mina byxor ligger i tvätten så idag kör ...

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards