feliciasmakeup

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2011

-me and my guitar

Av Felicia * - 18 oktober 2011 19:47

Ja, det är nog lite så det är. Jag och min gitarr. Den är mitt allt, iallfall när jag har tråkigt. That's kinda fun. 

Jag har tänkt på en sak, en sak som är ganska viktig. Att mina vänner, dom är det bästa jag har. Och jag vill att ni alla, som vet med er att ni är mina vänner. Jag älskar er. Ni vet vilka ni är, även om ni bara känner mig lite grann eller om ni känner mig helt och hållet, så tycker jag om er allihopa. Jag tycker om er, och jag ställer upp för er. Vilka ni än är, så vill jag alltid hjälpa till. Stor grej, som liten grej så kom till mig om du vill. Jag gör mitt bästa för att visa att jag bryr mig faktiskt. Jag kan inte gå runt i den här konstiga, utseendefixerade, elaka, tråkiga och dryga världen utan att liva upp stämningen lite. Varför gå runt och lägga sin energi på saker som bara trycker ner dig ? Jag ska nu hjälpa folk som behöver min hjälp. För jag är sån, jag är faktiskt sån. Lev upp till era egna förväntningar om er själva, och låt andra tycka vad dom vill. Allt handlar om att du själv ska vara trygg för att kunna leva ett bra liv. Och för att kunna dela med dig av glädje, så måste du kunna koppla bort resten av världen ett tag. Ett bra tips är att gå på yoga, tro mig.. det funkar !
Men ah, jag finns här, för Dig, och för Dig och för Dig.
   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia * - 25 november 2013 21:10

Hej.

Av Felicia * - 3 maj 2013 16:38

Nu kan ni följa mig på --> http://feliciaelinida.blogg.se/.  Jag kommer nu inte att blogga här mer, då jag helt och hållet flyttar min blogg. Vi ses där! :>   http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feli...

Av Felicia * - 3 maj 2013 11:51

Jag tror att jag skall flytta bloggen till någon annan bloggportal. Det känns som att man behöver lite förändring ibland. Vad sägs om det? Give me some respons please, guys. :> Love.   ...

Av Felicia * - 2 maj 2013 19:03


I'm home. Har pluggat med Amanda i skolan idag. Liksom efter att vi egentligen hade slutat. Det kallar jag för engagemang! Nu pluggar jag igen. Det är faktiskt väldigt kul. Jag har en uppgift där jag får skriva hur många sidor jag vill och jag älsk...

Av Felicia * - 2 maj 2013 07:25

Idag har jag så sjukt ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så hes att jag knappt kan prata men jag får hoppas att det blir bättre under dagen när jag har pratat igång min röst lite. Alla mina byxor ligger i tvätten så idag kör ...

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards