feliciasmakeup

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Felicia * - 20 september 2011 17:00

Tjaaaaaaaaa 

 Kul dag det var i skolan idag, fast nä. Gick på bussen och blev värsta glad tack vare någon. Hade egentligen sovmorgon också, tills klockan 10.50 Men aaaaaah, fick åka med bussen som gick 08.57, det var ju intressant. haha.


Men ah, det tråkiga nuförtiden är ju också att det är typ grått, regnigt & tråkigt.  Men tur för mig att lilla HannesPannes kom hit för ett tag sen, duktig som han var så hittade faktiskt ut hit till mitt i ingenstans. Men ah, så nu ska vi typ inte göra ett piss. Vi ska bara sitta och tjöta ut tiden, haha. 

Bloggar kanske igen ikv, men är inte riktigt säker på det. 
   -Ciao


Av Felicia * - 20 september 2011 16:19

Okej, hata mig inte nu. Men ja, den bästa filmen som jag har sett är "jag saknar dig". Själva grejen är att okej, skådespelarna kanske inte är så värst bra och så. MEN jag älskar handlingen. Plus att jag såg filmen med världens finaste vän och med en gubbe bredvid som satt och grät. Då blir den helt enkelt bra. Så ah, jag gillar den filmen, även om typ ingen annan gör det. 

   


Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards