feliciasmakeup

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Felicia * - 13 september 2011 19:00

Ja, förlåt mig så himla mycket för bloggen går segt och allt. MEN vet ni vad ? På fredag börjar vi med makeup i skolan, så himla awesome. Detta betyder att jag snart kommer kunna blogga om vad vi lär oss och sånt där skoj. 
Än sålänge har vi hållt på med hudvård i skolan, vilket faktiskt har varit roligt. Vi har lärt oss om hudens anatomi och sånt dära intressant. På onsdag så har vi ett prov på om vi har lärt oss det våran skitgrymma lärare har försökt att lära oss. Jag kan iallafall säga att jag har lärt mig en hel del på denna korta tiden. Nu är jag fett taggad inför att börja med make !

Idag har jag varit i skolan, vi hade ju sovmorgon så var inte i skolan förän halv 11 typ. Asgött. Mitt humör idag har kanske inte varit helt awesome, men jag har iallafall försökt att hålla det uppe. Igår var jag så galet arg och ledsen och besviken, så det satt kvar tills idag. Lär nog inte ha grymmaste humöret på ett tag, men ändå. 


Imorgon hoppas jag på att träffa Jennupluttsnutt ett tag, för hon är min ledstjärna här i livet. 

-Förlåt mig att jag tjatar så mycket, men vad fan har jag gjort med mitt hår ?! Jag är så dum och så himla klantig, DREADS lixom, vad fan är det egentligen ? Inget bra val !
   

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards