feliciasmakeup

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Felicia * - 6 september 2011 20:03



Förlåt mig, jag hade helt glömt av att jag höll på med dessa!

Den här blir svår, med tanke på att det just nu finns så sjukt många som jag vill hälsa på. Men om jag ska säga en enda så får det bli Klint. Asså.. jag saknar honom hur mycket som helst, och snart ska han komma hit och han tror att han ska spöa mig på tv-spel, dröm vidare ! Vi har bestämt att vi ska tjocka oss med en sjukt massa godis, spela tvspel hela nätterna, tjata sönder varandras öron och skratta tills vi har träningverk i magen ! 



 




Av Felicia * - 6 september 2011 18:11

-Seriöst, jag har världens finaste vän. Jag är så glad att hon är min bästa vän, och ingen annan. Jag är dock avundsjuk, för hon är så fin & så bra på allt. Men shit,  fyfan vad bra hon är. & hon är min. Min syrra. Bättre vänskap än våran får man leta efter, för att vi är så bra tillsammans. Tillsammans blir vi typ.. oslagbara. Med henne är jag mig själv & ingen annan. Det är så skönt, så skönt att veta att hon tycker att jag är grym precis som jag är. Plus att en coolare chey får man leta efter asså, hon är awesome. Tack för att jag har dig i mitt liv, det hade varit så tråkigt annars.

"Min allra käraste syster".

     

Av Felicia * - 6 september 2011 08:33

Hej. 


Bloggen är död nu typ, jag vet. men jag har inte haft någon dator, tyvärr.
Jag tänkte iallafall berätta vad jag gjorde i helgen.

I fredags så kom min käraste vän Carl hit, vilket var helt awesome. Vi käkade spagetthi och köttfärssås & bara låg och snackade om allt inget på kvällen. Carl somnade dock tidigt efter den långa resan hit. I lördags hälsade vi på Jennu en stund, och sen drog vi till SE-vallen och spelade lite fotboll. Sen skjutsade han mig på cykeln hem från viskafors, eftersom min bror hade ställt en cykel där som han inte orkade ta hem. Sen låg vi och bara hade en allmänt grym kväll, berättade om saker vi vart med om den senaste tiden. Helt otroligt bra. 
Tack världens bästa Carl, du fick mig att få lite energi tillbaka !




Idag ska jag nog dra till lbs efter skolan för att vänta på Jennu, vi ska ha det sådära gött ute i allt regn, awesome.      

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards