feliciasmakeup

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Felicia * - 23 augusti 2011 08:07

Tja !

Igår vaknade jag av att mamma, pappa och storebror Robin sjöng för mig jättetidigt på morgonen, helt underbart att vakna till måste jag säga. Jag hade nog världens goaste morgon, där jag tog det lugnt och typ fixade mig och sånt dära ni vet.

Sen drog jag till skolan, vilket också var grymt. Vi gjorde massa skoj med 2orna, bara för att vi inte fått vårat schema än, haha asnajs.


Sen efter skolan så träffade jag Mikaela, gick runt med henne ett tag. Sen träffade vi Hannes också, så jag fick träffa den godingen på min födelsedag med, fett kul. 
Sen träffade vi på Jennu, och vi drog med henne till ngn sportaffär och köpte träningshorts, hehe.

Sen så skulle visst Jennu bjuda mig på bio, så himla snäll hon är !
Vi såg en film som heter "Jag saknar dig", och fyfan vad vi grät. Helt seriöst, världens bästa film. Plus att bredvid mig satt en ensamn gubbe och kollade på filmen, och han grät också, då grät jag ännu mera.. ;o
Iallafall, så måste jag ha världens bästa och finaste vän, som gör såna här grejer för mig. Du är så bra Jennu, och tack, tack igen !


Fått en ny favvolåt med, från filmen.
http://www.youtube.com/watch?v=P8MxapXJKdo




Tyvärr blir det ingen bild idag, för har ingen på denna datorn typ. 

-Ciao


Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards