feliciasmakeup

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Felicia * - 2 augusti 2011 17:54

Tja !

Nu har jag gjort min nya sminkning. Tyvärr så syns färgerna inte jättebra på bild, men jag blev faktiskt ganska nöjd !

Vad tycks ? Skicka en kommentar vettja, bra eller dålig kritik ! :]

       

- Peace out -


Av Felicia * - 2 augusti 2011 09:44

Hey sunshines !

Nu är jag tillbaka hemma igen. Det har varit så himla underbart att vara hos mormor & morfar ett tag, slippa allt här i borås och bara tagit det lugnt. Jag skulle åkt tåg hem i söndags, men eftersom min syssling Josefin hälsade på sin farmor och farfar nere i varberg, så skulle de ändå ta vägen om mitt hus på hemvägen, hon och hennes pojkvän Johan alltså. Då körde dom hem mig också, fett shysst !

Snart måste jag också till stan, för jag har inga skor typ.. slänge dom i varberg, haha.

   

Igår hände en grej som bara inte får hända, jag satt och åt typ flingor och mjölk i en skål, när jag plötsligt får ett sms som jag skulle svara på. Tar upp mobilen i handen, och tappar den rätt ner i skålen fylld med mjölk, den blev helt dränkt.. jag fick ett skrattanfall så kunde inte ställa mig upp.. sen efter ett tag gick jag in på toan, torkade av mobilen och gjorde rent den. Då tänkte jag bah : Fuck this, den funkar aldrig. men JO, det gjorde den.. helt perfekt !

Min mobil är pro !


Idag har jag iallafall rätt mycket att göra, eller aa.. som jag känner för att göra.

Städa mitt rum

Tvätta massa kläder

Sy ett söndrigt linne

Hänga upp tvätt

Sola

Bada i poolen

GÖRA EN NY SMINKNING !

 

  

-Peace out-

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards