feliciasmakeup

Alla inlägg under juni 2011

Av Felicia * - 11 juni 2011 16:28

hej !

nu har jag sommarlov, vilket känns hur gött som helst !

Denna sommaren ska bli den bästa, på väldigt länge !

Jag ska vara med alla mina kompisar, jag ska lära känna en massa nya folk, jag ska chilla jääääärnet i Varberg, och jag ska åka till Karlskrona.

Jag ska också åka till Sävsjövik med gården, vilket är ganska snart, myyys !

 

Idag ska min älskade syster Jennu hit, och jag ska få henne att må så bra som hon bara kan, eftersom att hon inte har det så bra just nu.

Jag älskar dig !

 

Jag vill också säga en sak, som alla nior iallafall vet om från min skola, haha.. Att jag älskar Zara Gordon, grymt jävla mycket !

Förlåt att jag failade lite när jag sjöng min låt till dig på middagen, men det är ju faktiskt tanken som räknas <3

   

Av Felicia * - 2 juni 2011 16:30

Hej !

Nu ber jag om ursäkt, igen.. för att jag inte har bloggat.

Men det är så att jag har varit på klassresa, i Danmark med min fantastiska klass !

Vi kom hem igår, men då sov jag hos Mandyyyy.


Klassresan iallafall var skitkul. vi var på ett ställe som heter The reef. Det är ett stort badhotell. Dessutom så badade inte jag så mycket.. chillade mest i alla bubbelpooler, haha ! (y)

På kvällen så käkade vi lite, vilket jag mådde piss utav. Sedan så satt typ hela klassen och snackade, i lobbyn :)

Sen ännu senare så satt jag & snackade med Timpan en stund, innan jag gick in till Lina & Mikaela för att sovaa. Vilket jag inte gjorde mer än i 2 timmar, haha !

Iallafall så är min klass helt fantastisk !


Här kommer lite bilder :


Detta är när vi chillar på båten dit, vilket tog cirka 3 timmar

  

Jag drack också VÄRLDENS godaste energi !

 

 

Sedan så chillade vi i receptionen :)

 

 

Vi var & åt

   

Jag, Timmy, Coffe, Mattias, Mikaela & Lina hade en mysig kvällspromenix !

 

Sista bilden på hela klassen samlad ! <3

 

Så resultatet av klassresan var att den var najjjjs


Massa kramar / Felicia

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards