feliciasmakeup

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Felicia * - 15 juni 2011 12:04

Igår kväll när jag skulle sova, så låg jag och lyssnade på gamla låtar från youtube. Jag satte igång en låt, som fick mig att minnas mitt liv som det var i åttan. Jag vet att jag brukade lyssna på denna låten, bara för att jag kände igen mig i den.

Den här låten, har nu i efterhand fått mig att inse vad bra mitt liv har blivit.

Jag kan nu själv förstå varför jag har blivit mycket mer positiv, med tanke på hur negativ jag var när jag mådde dåligt.

Så, det jag vill få fram är att vi har egentligen jävligt bra liv, om man jämför med alla fattiga, sjuka och drabbade människor i den här världen.

 

Jag ska ta vara på mitt liv, varje dag och varje sekund, bara för att jag kan, är ni på ?


Låten som jag lyssnade på : http://www.youtube.com/watch?v=OQq8lvf0MhU&sns=fb


 


Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards