feliciasmakeup

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Felicia * - 14 juni 2011 19:23

Helluw !

Igår, innan jag ens hade hunnit äta den grillade maten som jag så mycket såg fram emot, så fick jag ett mess av Jennu. Där skrev hon att hon ville att jag skulle komma dit. Tråkigt nog hade jag redan lovat far min att stanna hemma den kvällen, så jag sa att jag inte kunde.

Envis som jag är så gick jag ut till pappa och läste det söta smset Jennu hade skickat, och han lät mig åka dit. Så jag skickade ett sms till Jennu och sa att jag sover hos henne inatt.

Vi hade världens mysigaste kväll, vi var ute och fotade, och vi kollade på en helt grym film, som heter "I taket lyser stjärnorna".

Gud, det är så härligt att vara med Jennu, hon är verkligen den vännen man behöver. Tack för att du lyser upp mitt liv !

      

 

Nu ska jag återgå till att göra det jag gjorde förut, eller nej.. jag skojja.. Jag ska städa, yey

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards